Ved oprettelse af nyt anlæg eller ændringer i eksisterende anlæg skal du benytte nedenstående bestillingsløsning

 

Tilslutningspapirer

Denne formular skal udfyldes når der ønskes oprettet et nyt ABA-anlæg. Vær opmærksom på at du som udfylder skal underskrive digitalt med MitId. Hvis du IKKE er anlægsejer, skal du tilføje dennes mailadresse undervejs i processen. Tilslutningen kan først færdiggøres, når anlægsejer har underskrevet. Vær opmærksom på at alle obligatoriske felter i formularen er udfyldt. Tilslutningen kan først ske, når følgende papirer er tilknyttet ansøgningen.

  • Godkendt 1. gangs inspektion af ABA-anlægget, foretaget af akkrediteret virksomhed.
  • Tilkørselsplan jf. Bilag A
  • Nøgleboks er opsat og ilagt nøgle til hele området.

Disse kan med fordel vedhæftes denne formular ved indsendelse. Men dette kan også gøres senere ved indsendelse af formularen "idriftsættelse"

Vær opmærksom på at der til formularen er tilknyttet bilag der skal læses og godkendes.

Udfyld tilslutningspapirer til ABA anlæg

Husk at der også skal bestilles Nøgleboks til et nyt ABA Anlæg

Læs mere om og bestil nøgleboks her

Vores brandvagtcentral kan på nuværende tidspunkt modtage signaler fra:

  • TDC
  • CSL/WebWayOne 
  • Dalko

Flere er på vej.....

 

 

Telefon: 96281112

Mail: post@brmv.dk